Problemer

Jeg fik ingen cashback. Hvad skal jeg gøre?
Hvis der er gået mere end 5 dage, efter at du har afsluttet købet, og cashbacken ikke vises på din profil, betyder det, at partnerbutikken ikke har overført oplysninger om dit køb til os, og derfor er din cashback ikke blevet tilføjet.

Hvis du er sikker på, at du fulgte alle anbefalinger for at få cashback, da du lavede din bestilling, så send os blanketten, Hvor er min cashback?, og vi vil undersøge sagen.

Bemærk, at cashback-forespørgsler skal indsendes inden for 6 måneder efter købet. Hvis du har foretaget et køb for mere end 6 måneder siden, kan vi ikke tilføje mistet cashback, da vores partnerbutikker ikke accepterer sådanne krav.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke får en e-mail for at nulstille min adgangskode?
Hvis du prøver at nulstille din adgangskode, men ikke har modtaget nogen e-mail, bør du kontrollere spam-mappen og andre mapper i din postkasse. Hvis du stadig ikke kan finde e-mailen, skal du udfylde formularen Jeg modtager ikke e-mails, og vi vil hjælpe dig.
Min profil er blevet blokeret i 8 timer. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du forsøger at logge ind 3 gange med en ugyldig adgangskode, vil din profil blive blokeret i 8 timer. Kontakt os venligst for at få blokeringen af din profil fjernet hurtigt.

Vær klar til at angive din IP-adresse. Du kan finde ud af, hvad der er din IP-adresse her.

Jeg kan ikke gå til butikssiden. Meddelelsen siger: Deaktiver Adblock. Hvad skal jeg gøre?
Vi anbefaler dig at lukke andre plug-ins og tilføjelser i din browser eller at bruge en anden browser med en ren browserhistorik, når du foretager et køb.

Bemærk, at alle browser-plug-ins kan påvirke registreringen af cashback, da mange af disse bruger cookies, der kan forstyrre Bonusway-cookien til registrering af cashback. Husk at deaktivere annonceblokkere og browserudvidelser fra tredjepart: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali-værktøjer, Privacy Badger, Ghostery, uBlock samt VPN / Proxy / Socks-udvidelser og andre. Hvis du har Kaspersky Internet Security-antivirus med Anti-Banner-funktionen aktiveret, anbefaler vi at deaktivere denne funktion i indstillingerne eller selve antivirusprogrammet, mens du handler med cashback.

Kan jeg tjene cashback, hvis jeg har installeret Adblock i min browser?
Din cashback registreres muligvis ikke, hvis du har AdBlock installeret i din browser. Cashback-tracking er afhængig af cookies eller små bits af oplysninger, der er gemt i din browser, så vi kan linke cashbacken tilbage til din konto. AdBlock kan blokere disse cookies, hvilket er nyttigt på nogle sider men for at få cashback, anbefaler vi dig at deaktivere din annonceblokeringssoftware helt, når du shopper.
Hvordan aktiveres cookies i browseren?
For at aktivere cookies i din internetbrowser, skal du følge instruktionerne herunder for den browserversion, du bruger. Når du har aktiveret cookies, skal du genstarte din browser og besøge denne side igen for at sikre, at din sporing er aktiveret.

Til Google Chrome:

1. Klik på Chrome-menu-knappen på browserbjælken.
2. Klik på Indstillinger.
3. Rul ned, og klik på Avanceret.
4. Klik på Indstillinger for websites under Sikkerhed og privatliv.
5. Klik på Cookies.
6. Klik på knappen for at Tillade, at websites gemmer og læser cookiedata (anbefales).

Til Internet Explorer:

1. Klik på Værktøjer eller tandhjulsikonet øverst i browservinduet.
2. Vælg Internetindstillinger.
3. Klik på fanen Privatliv og derefter på knappen Avanceret på den fane.
4. Kontroller, at Overstyr automatisk håndtering af cookies er markeret.
5. Indstil cookies fra første og tredjepart til Accepter.
6. Marker Tillad altid session cookies.
7. Klik på OK.
8. Gå ud af Internet Explorer, og genstart din browser.

Til Mozilla Firefox:

1. Klik på menuknappen Menuikon.
2. Klik på Indholdsblokering.
3. Klik på Privatliv og sikkerhed.
4. Vælg Standard i afsnittet Blokering af indhold.

Til Safari:

1. Klik på Safari > Indstillinger.
2. Klik på fanen Anonymitet.
3. I afsnittet Cookies og data fra websteder skal du fravælge Bloker altid.
4. Luk vinduet.

Jeg ønsker ikke at modtage nogen e-mails. Hvordan kan jeg afmelde mig?
Vi bruger e-mails til at holde dig opdateret om alle fantastiske tilbud, som vores butikker har til dig.

Hvis du imidlertid ønsker at afmelde dig, skal du besøge afsnittet E-mail-indstillinger. I dette afsnit kan du også vælge, hvilken type e-mails fra Bonusway, du gerne vil fortsætte med at modtage, og hvilke du vil framelde.

For at abonnere igen, skal du blot besøge den samme side.

Hvis du allerede har afmeldt dig alle uønskede e-mails, men de stadig kommer, skal du udfylde formularen Rapporter en fejl.