Cashback-udbetalinger

Hvordan får jeg min cashback udbetalt?
Når du har 120 kr. godkendt cashback, kan du anmode om udbetaling til din bankkonto eller PayPal.

Send en anmodning på websiden: Klik på Hjem – Min cashback – Betaling. Klik på knappen Betaling, og angiv hvilken betalingsmetode du foretrækker. Bekræft din betaling med en SMS-kode, som vi sender til din telefon.

Send en anmodning i appen: Profil – Min cashback – Betaling.

Din cashback udbetales inden for 5 hverdage.

Hvad er det mindst beløb jeg kan få udbetalt?
Du kan anmode om udbetaling af din cashback, når du har samlet mindst 120 kr. godkendt cashback.
Hvor lang tid tager det, før min anmodning om udbetaling bliver behandlet?
Alle udbetalingsanmodninger behandles inden for højst 5 hverdage. I gennemsnit foretages betalinger inden for 1-2 hverdage.

Ved betalinger til Paypal skal du muligvis bekræfte modtagelse af betaling, afhængigt indstillingerne på din konto, inden for 30 dage, ellers sendes pengene tilbage til os.

Hvis du ikke har modtaget din betaling, og der er gået mere end 5 arbejdsdage, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig.

Jeg sendte en anmodning og udbetaling for mere end 5 arbejdsdage siden, men jeg har stadig ikke modtaget mine penge. Hvad skal jeg gøre?
Vi oplyser, at betaling af cashback sker senest 5 arbejdsdage fra datoen for fremsendelse af anmodningen om tilbagetrækning. Der kan dog være tilfælde af forsinket betaling:

  • Betalingsmodtagende enhed (bank, PayPal) kan forsinke behandlingen af betalingen på deres side, eller det kan tage lidt længere tid, især under helligdage.
  • Betaling kan blive suspenderet af vores sikkerhedsteam for at forhindre svigagtig aktivitet. I dette tilfælde modtager du et brev til din e-mail-adresse med flere oplysninger.

Hvis du stadig ikke ved, hvorfor din betaling af bonusser forsinkes, bedes du kontakte os ved at udfylde den rigtige formular.

Kan jeg få udbetalt kun en del af min godkendte cashback?
Desværre er det ikke muligt kun at udbetale en del af det godkendte cashbackbeløb.Vi overvejer at gøre det muligt i fremtiden.
Hvordan kan jeg annullere en anmodning om udbetaling?
For at annullere en anmodning om udbetaling, skal du bruge den særlige annulleringsknap, som findes i cashbackafsnittet.

Bemærk, at det kun er muligt at annullere en udbetalingsanmodning inden for 24 timer fra det øjeblik, du sender din anmodning. Hvis der er gået længere tid, bedes du kontakte os, og vi annullerer din anmodning for dig.

Hvorfor blev min udbetalingsanmodning annulleret?
Hvis din anmodning om tilbagetrækning annulleres, modtager du en e-mail med en forklaring. Hvis din anmodning blev annulleret, men du ikke har modtaget en e-mail, bedes du kontrollere din spam-mappe.

Mulige årsager til, at en anmodning er blevet annulleret:

  • Du lavede en fejl, da du indtastede betalingsoplysningerne. Vi gemmer ikke nogen betalingsoplysninger i vores system, og det er derfor ikke muligt at kontrollere betalingsoplysningerne, efter at du har bekræftet udbetalingsanmodningen. Hvis du ikke er sikker på, om de angivne betalingsoplysninger var korrekte, kan du annullere udbetalingsanmodningen inden for 24 timer.
  • Du indtastede ugyldige bankkontooplysninger. Du skal indtaste det samme navn og efternavn, som er angivet i dine bankkontooplysninger. Din bankkonto skal være aktiv.
  • Banken har annulleret overførsel af midler. I et sådant tilfælde skal du kontakte din bank for at afklare situationen eller angive andre betalingsoplysninger.
  • Du har ikke en PayPal-konto. For at kunne modtage cashback til en PayPal-konto, skal du have en konto på PayPal-tjenesten. Hvis du ikke har en konto, kan du oprette en gratis.
  • Du har ikke accepteret betaling på din PayPal-konto. Afhængigt af kontotypen, er du muligvis nødt til at acceptere betaling modtaget fra Bonusway. Hvis betalingen ikke bekræftes inden for 30 dage, returneres pengene til os.
  • Vores sikkerhedsteam har bemærket mistænkelig aktivitet på din konto, eller du har overtrådt nogen betingelser for vores service.