Send os dit spørgsmål

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores hjælpeportal, kan du kontakte vores supportteam via denne side.

Vælg venligst emnet i formularen nedenfor og angiv alle de nødvendige detaljer. I e-mail-adressefeltet skal du bruge den e-mailadresse, der er knyttet til din Bonusway-konto.

Navn (påkrævet)

E-mailadresse (påkrævet)

Vælg et emne

Beskriv problemet:

Opstår problemet i Bonusway-appen?
JaNej

Hvilken telefonmodel bruger du?

Beskriv problemet:

Opstår problemet i Bonusway-appen?
JaNej

Hvilken telefonmodel bruger du?

Din besked:

Bekræft venligst den e-mailadresse, du ønsker at afmelde:

Fortæl os venligst, hvorfor du gerne vil afmelde dig vores nyhedsbreve:

Jeg modtog ikke cashbackMin cashback blev afvistJeg kan ikke gennemføre en analyseMin cashback har stadig status Afventer

Del venligst flere oplysninger om det emne, du har valgt:

Tilføj et skærmbillede af den cashback, der har afventet i mere end 3 måneder:

Beskriv din situation:

Angiv årsagen til, at du vil slette din konto:
Angiv din tilmeldte vens e-mailadresse:

Angiv din personlige pinkode og dit gamle og nye telefonnummer / e-mailadresse:

Beskriv din situation:
Brugte du en kampagnekode?
JaNej

Indtast her den kampagnekode, du har brugt:

Butik (påkrævet):

Købsdato (påkrævet):

Købsværdi (påkrævet):

Din besked:

Angiv de e-mailadresser, du vil flette her. Bemærk, at vi kun kan flette konti med cashback i status Klar til udbetaling eller Udbetalt.
Hvilket cashback-boost prøvede du at bruge?

Butik (påkrævet):

Købsdato (påkrævet):

Butik (påkrævet):

Købsdato (påkrævet):

Din besked:

Kontroller først din spam-mappe. Hvis e-mailen ikke findes der, bedes du indtaste her, hvilket nyhedsbrev du ikke modtog:

 

Vi bestræber os på at besvare alle spørgsmål inden for 72 timer, men nogle gange modtager vi flere spørgsmål end normalt, og svartiden kan være op til flere dage. Alle henvendelser vil stadig blive besvaret hurtigst muligt.

I løbet af sommeren kan svartiden være op til en uge, men vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. Vi beklager ulejligheden.